środa, 12 lutego 2014

♥ Happy Valentine's Day ♥

Cześć!
Przygotowałam dla Was post serduszkowy z okazji zbliżających się Walentynek J Wiem, że nie każdy celebruje to święto i ok, ma do tego prawo, ale trzeba dać też prawo świętowania tym, którzy chcą Walentynki świętować J Ja należę do tych osób, które lubią to święto, w końcu nie co dzień mamy okazję zjeść romantyczną kolację czy też spędzić czas tylko we dwoje, ponieważ w obecnych czasach, ludzie często są bardzo zaganiani. Jasne, że uważam, iż kochać i szanować się powinno nie tylko raz w roku, ale raz w roku można okazać to w szczególny sposób J W tym roku na przykład, wybieram się na Walentynkowy Bal. Nie wiem jeszcze „z czym to się je”, ale chętnie się dowiem J Aczkolwiek bal jest już po Walentynach, bo w sobotę, ale nie zaszkodzi poświętować dwa dni ;) No dobra, dosyć ględzenia, przygotowałam Wam sporą dawkę zdjęć na dziś, ale to taka wyjątkowa sesja była, więc nie skupiałam się tak bardzo na tym, co mam na sobie, ale na tym, żeby było serduszkowo J Tym bardziej, że sukienkę już znacie. A włosy miałam zakręcone, jednak pogoda im nie sprzyjała i szybko zrobiły się tylko falowane :/ A jeśli chcecie zobaczyć, jaką kreację wybrałam na Walentynkowy Bal, to zapraszam na mojego Facebooka wszystkich tych, którzy jeszcze się nie zdecydowali do mnie dołączyć, bo w piątek lub w sobotę wrzucę zdjęcie tego co założę. Całuję i życzę dużo miłości w sercach wszystkim moim czytelnikom
 




 

 

45 komentarzy:

  1. Sukienka jest śliczna i ładnie pasuje do kryjących czarnych rajstop i szpilek. Ja niestety nie widzę się w takim różu, dla mnie bardziej odpowiednie są pudrowe odcienie różu.
    Bal walentynkowy! Pierwszy raz o takim słyszę! Ciekawa jestem na czym będzie polegał. Czekam na jakąś relacje!

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie!!!!! fantastyczna sukienka i te baloniki - cudnie :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna sukienka i super buciki
    Też lubię świętować walentynki i mam dokładnie takie samo zdanie odnośnie tego święta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooo, jak ślicznie, pięknie wyglądasz, bardzo fajne zdjęcia:)
    Pozdrawiam:) Udanej zabawy życzę:):):)

    OdpowiedzUsuń
  5. ajć!!! Jaka piękna sukienka!!! Cudownie wyglądasz- piękna sesja!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful dress and lovely pics !! nice blog.
    I'm following you now.

    Kisses
    http://www.thetrendysurfer.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna sukienka, wyglądasz niesamowicie! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. uroczo wyglądasz :) ja jeszcze nie byłam na balu walentynkowym ale może to być świetna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na taki bal Walentynkowy jestem chętna!
    Śliczna sukienka, i cudna sceneria z balonami w serduszka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienka jest wspaniała i ma cudowny kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  11. urocza i bardzo kobieca sukienka;)
    pozdrawiam
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna stylizacja, a takie balony są mega <3

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny pomysł z tymi balonikami, bez zbędnego gadania i wymyślania stylizacji, w prostocie tkwi piękno! a ostatnie zdjęcie mnie powaliło, jakie śliczne :) <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla nas Walentynki mają wymiar taki trochę symboliczny, bo rzeczywiście kochać i szanować trzeba się cały rok.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny pomysł z tymi balonami :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja, idealna na Walentynki. Ja za tym świętem nie przepadam, bo jestem singielką, ale może...kiedyś..., a ty jak spędzasz 14.02 ? Co to stroju to.....mega BUTY! Boskie, to Louboutinki ? Bo czerwona podeszwa ? Gorąco pozdrawiam i Happy Valentine ' s Day ! ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie w przyszłości zmienisz stosunek do Walentynek, jak już będzie obok ta ukochana osoba :) Ja dziś przygotowuję kolację Walentynkową w domu, a jutro wybieramy się na Bal Walentynkowy :) A jeśli chodzi o buty, to na Louboutiny mnie niestety nie stać :) Dostałam je w prezencie, kupione były w Niemczech, ale to jakaś nieznana firma :) Pozdrawiam i życzę miłego dnia :)

      Usuń
  17. Oooo nie i znowu serca i Walentynki ! Na sam widok tych serc mnie mdli! Rzygam tęczą! Co za chory, zapożyczony zwyczaj z tymi Walentynkami. Nie dość, że na co dzień wiecznie się ktoś obściskuje i całuje to jeszcze ten ''wyjątkowy'' dzień. Masakra normalnie !

    Co do stroju bardzo ładnie wyglądasz, cudne buty! :) Ale Walentynek nie toleruję !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to chyba dobrze, że ludzie na co dzień się całują i obściskują? :) Gorzej byłoby, gdyby na co dzień się nienawidzili, takie moje zdanie :)

      Usuń
  18. Świetna stylizacja ! Wow, super. Mogłabyś mi doradzić w jednej, bardzo ważnej ( dla mnie ) kwestii ?
    Mianowicie, chodzi o malowanie. Wiesz, mam 16 lat i niestety od około 4 lat walczę z trądzikiem. Nie wiem, w jaki sposób mogę się malować, aby nie wyglądać jak tzw. ''tapeciara'', a ukryć niedoskonałości na twarzy. Polecasz bardziej podkład czy puder w kompakcie ? Czy w ogóle powinnam się malować ? Tylko ja nie mogłabym pokazać się publicznie z tak brzydką twarzą ! Proszę, doradź mi.
    Całuję, Sewka! ;*****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o kwestię czy się malować czy się nie malować, to raczej pytanie do dermatologa, ja w tej kwestii doradzać Ci nie mogę :) Ale jeśli pytasz o podkład, to ja wybrałabym podkład i puder mineralny, mają one dobry wpływ na cerę (sama też takich używam). I oczywiście korektor, bo możliwe, że samym podkładem niedoskonałości nie zamaskujesz, z korektorem jest na to większa szansa, ale i efekt lepszy :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  19. niesamowita uroda :) Bardzo ciekawy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  20. No faktycznie - wyglądasz jak żywa walentynka :) Kobieco i słodko:) Kiecka jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  21. To dobry dzień, na to żeby zobaczyć kolenją odsłonę ślicznej kobiety w stylowym wydaniu.
    Red

    OdpowiedzUsuń
  22. No i pięknie! Mam nadzieję, że miałaś udany dzień!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) Tak, dzień był bardzo udany :)

      Usuń
  23. uroczo wyglądasz :)
    miłej zabawy :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna sukienka, ale baloniki wymiatają, są urocze. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Omydear Lorde, I love your style! want to follow eachtother?
    Visit my blog for more, www, theunwrittenstyle.blogspot.com

    xxxxx

    OdpowiedzUsuń
  26. Ślicznie wyglądasz :)
    Ładne masz buciki :]

    OdpowiedzUsuń
  27. niesmaowicie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny, kiedy nowy look ? Pojawi się dziś czy raczej nie ? ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. buciki to perełeczki ! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. O łał, po takim poście to chyba od Anonimów (i nie tylko) dostałaś z milion Walentynek :))))

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczna ta sukienka, ma piękny kolorek!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję gorąco za pozostawienie komentarza :)

Jeśli Twój komentarz się nie pojawił, to znaczy, że nie nadawał się do publikacji. Każdy komentarz, nawet negatywny można napisać kulturalnie.

Czasami komentarz trafia do folderu SPAM, który nie zawsze sprawdzam, więc jeśli komentarz nie był niecenzuralny, a mimo to go nie widzisz, pewnie pojawi się z opóźnieniem.