czwartek, 18 lutego 2016

Lampa do paznokci LED UV


Od wielu miesięcy robię sobie sama paznokcie lakierami hybrydowymi. Do tej pory używałam zwykłej lampy UV, ale od niedawna zaopatrzyłam się w lampę LED UV. Jest ona o tyle lepsza, że czas utwardzania jest zdecydowanie krótszy, bo wystarczy już 30 sekund, a do tego pobiera mniej prądu i jest nieszkodliwa dla środowiska oraz nie posiada substancji szkodliwych dla organizmu. I jeszcze do tego ładna (są też inne kolory do wyboru). No same zalety. A jeszcze jak Wam powiem, że kosztowała około 20 złotych, to pewnie nie uwierzycie? Tak, tyle kosztuje ta lampa. Parę groszy a tyle radości. Jeśli chcecie sobie taką sprawić, to zajrzyjcie ----> tutaj. Jest już przeze mnie wypróbowana, efekt poniżej. Całuję :* 

 




Instagram


7 komentarzy:

  1. Juz tyle razy miałam kupić lampę i jakoś nie umiem za to sie zabrać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To musi być bardzo wygodne rozwiązanie :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne,bo zajmuje mało miejsca, na pewno sprawdza się w 100% :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam zestaw startowy z semilac :) Hybrydy to mega ułatwienie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się właśnie zastanawiam nad zakupem zestawu do robienia hybryd. :)
    http://clarkyss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję gorąco za pozostawienie komentarza :)

Jeśli Twój komentarz się nie pojawił, to znaczy, że nie nadawał się do publikacji. Każdy komentarz, nawet negatywny można napisać kulturalnie.

Czasami komentarz trafia do folderu SPAM, który nie zawsze sprawdzam, więc jeśli komentarz nie był niecenzuralny, a mimo to go nie widzisz, pewnie pojawi się z opóźnieniem.