środa, 24 stycznia 2018

Szara ramoneska / Czarny golf

Nieważne, że zima się rozgościła i się panoszy, ja kupuję kurtki wiosenne :D Do wiosny co prawda jeszcze sporo czasu i już nie mogę się jej doczekać, pod warunkiem, że nie będzie taka jak w zeszłym roku, kiedy to ciągle padało. Będąc jednak pełna nadziei, że wiosna będzie piękna, kompletuję garderobę. A dziś na zdjęciach szara ramoneska, połączona z czarnym golfem i jeansami. Taki prosty zestaw. Całuję :*


Kurtka/tutaj  ||  Golf/tutaj  ||  Spodnie/Pull&Bear  ||  Torba/H&M  ||  Buty/nn 



Instagram

9 komentarzy:

  1. OOoo tak, kompletowanie powoli wiosennej garderoby przyprawia mnie o radość w serducho, bo już powoli doskwiera mi brak słońca grrrr :/

    Świetna ta kurteczka jest <3

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  2. Może i ładne (na fotkach) ale to sztuczne tworzywa. W PL masz sklepy i pracownie z prawdziwymi skórami, swetrami itd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wolę kupić sztuczną skórę, ale jeśli ktoś woli "prawdziwą" to nie zmuszam do kupowania sztucznej :) Wolny wybór :)
      P.S. To nie jest kurtka ze sztucznej skóry, ona jest materiałowa ;) Co nie zmienia faktu, że mam kilka kurtek ze sztucznej skóry i się tego nie wstydzę. I służą mi po kilka lat :)

      Usuń
    2. No cóż, oczywiście, każdy musi znać swoje możliwości i swoje miejsce w otaczającej przestrzeni.

      Usuń
    3. Zawsze najwięcej do powiedzenia mamy wtedy, kiedy wydaje nam się, że jesteśmy Anonimowi ;)

      Usuń
  3. Podobają mi się kurtki z eko skóry w takich oryginalnych kolorach, czarne są trochę nudne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję gorąco za pozostawienie komentarza :)

Jeśli Twój komentarz się nie pojawił, to znaczy, że nie nadawał się do publikacji. Każdy komentarz, nawet negatywny można napisać kulturalnie.

Czasami komentarz trafia do folderu SPAM, który nie zawsze sprawdzam, więc jeśli komentarz nie był niecenzuralny, a mimo to go nie widzisz, pewnie pojawi się z opóźnieniem.