środa, 25 kwietnia 2018

Double Plunging Tank Top With Wrap Choker

W końcu powiew wiosny na blogu. A jak wiosna to muszą być kwiaty. Spódniczkę już powinniście znać, chociaż jeśli ktoś jest ze mną od niedawna to mógł nie widzieć, bo mam ją już od jakiś chyba 3 lat i kiedyś już na blogu gościła. Tym razem połączyłam ją z nowym czarnym topem z chokerem i wiązanymi balerinami. Kocham wiosnę i to jak wszystko rodzi się do życia. Nie ukrywam, że ja wtedy również się przebudzam z zimowego „letargu”. Całuję :*



Top/tutaj  ||  Spódniczka/Shein.com  || Buty/nn  ||  Kurtka, torebka/H&M

 


Instagram

6 komentarzy:

  1. Pięknie wygladasz! Cudna spódniczka ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna stylizacja, bardzo fajnie wszystko ze sobą skomponowane. Na mnie cała look zrobił ogromne wrażenie. ♡ Te buty świetnie pasują do reszty tej poezji w Twoim wykonaniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi sìe wydaje ze takie spodnice pogrubiają, nie podoba mi sie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję gorąco za pozostawienie komentarza :)

Jeśli Twój komentarz się nie pojawił, to znaczy, że nie nadawał się do publikacji. Każdy komentarz, nawet negatywny można napisać kulturalnie.

Czasami komentarz trafia do folderu SPAM, który nie zawsze sprawdzam, więc jeśli komentarz nie był niecenzuralny, a mimo to go nie widzisz, pewnie pojawi się z opóźnieniem.