niedziela, 29 kwietnia 2018

White top with lace / Gray pencil skirt

Witam w ten jakże zacny, majówkowy długi weekend. Wygrzewacie się na słoneczku? Ja przybywam do Was z nowym wpisem. Dziś biały top i szara ołówkowa spódnica. Tylko w tej spódnicy w ogóle widać mi brzuszek :D W czymkolwiek innym jest mniej zauważalny. Ci z Was, którzy są ze mną na Instagramie pewnie to potwierdzą. Zapewne cały look wyglądałby efektowniej, gdybym założyła obcasy i nawet miałam taki zamiar, ale to nie byłoby dla mnie komfortowe rozwiązanie podczas spaceru, padło więc na buty na płaskim. Brakuje mi tu jeszcze opalenizny :D Całuję :*

 

Top/tutaj  ||  Spódnica/tutaj  ||  Kurtka/Zaful.com  ||  Buty/nn  ||  Torebka/H&M  ||   Celebrytka/Dedicante.pl



Instagram

9 komentarzy:

  1. Gratulacje Kochana !!! wygladasz przepieknie <3

    www.martko.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz, kwitnąco :)Spódnica jest prześwietna, idealnie podkreśla ciążowy brzuszek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne połaczenie.

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili.
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  4. Dwa dni temu się wygrzewałam, jak ciepło i było :)
    Świetne połączenie, wyglądasz kwitnąco!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna stylizacja :) Uwielbiam taką kolorystykę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Było lato, byłam w parku na pikniku... a ty piękna jak zawsze. Buziaczki i zapraszam na moją stronę!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję gorąco za pozostawienie komentarza :)

Jeśli Twój komentarz się nie pojawił, to znaczy, że nie nadawał się do publikacji. Każdy komentarz, nawet negatywny można napisać kulturalnie.

Czasami komentarz trafia do folderu SPAM, który nie zawsze sprawdzam, więc jeśli komentarz nie był niecenzuralny, a mimo to go nie widzisz, pewnie pojawi się z opóźnieniem.