środa, 8 sierpnia 2018

#bellybump

Wiem, że obiecałam Wam częstsze wpisy, ale mi to jakoś nie wychodzi. Przy obecnych upałach praktycznie nie wychodzę z domu, żeby nie zasłabnąć, bo kondycja już co raz słabsza. Ale ja tu wcale nie narzekam. Mam dla Was nowe zdjęcia. Ogólnie pisałam Wam już, że wolę w ciąży nosić dopasowane ubrania, szczuplej wtedy wyglądam :D Ale sukienka z dzisiejszych zdjęć tak mi się spodobała, że musiałam ją mieć. Przyda się i po ciąży, wtedy może będę wyglądała w niej szczuplej :D Nie kupuję żadnych ciążowych ubrań (oprócz jednej pary spodni), nawet rozmiaru nie zmieniałam, po prostu kupuję ubrania, które mają taki krój, że można je nosić i w ciąży i po ciąży. Może mam ich mniej, ale za to przydadzą mi się też na później. No i dzięki temu, mam nadzieję, nadal Was mogę inspirować. Całuję Was moi kochani :* 


Sukienka/tutaj  ||  Wianek/H&M


Instagram

7 komentarzy:

Dziękuję gorąco za pozostawienie komentarza :)

Jeśli Twój komentarz się nie pojawił, to znaczy, że nie nadawał się do publikacji. Każdy komentarz, nawet negatywny można napisać kulturalnie.

Czasami komentarz trafia do folderu SPAM, który nie zawsze sprawdzam, więc jeśli komentarz nie był niecenzuralny, a mimo to go nie widzisz, pewnie pojawi się z opóźnieniem.