środa, 15 sierpnia 2018

Floral Dress


Dziś sukienka, która jest idealna na chłodniejsze letnie dni i na jesień. Kolorami nawet bardziej na jesień, wystarczy zmienić sandały na botki, dodać ramoneskę bądź cieplejszy kardigan i look jesienny gotowy. Ja ją pewnie jesienią wykorzystam na spacery z wózkiem. Co prawda lato w pełni i zapowiada się, że jeszcze potrwa, mimo to przewijają mi się już w głowie jesienne zestawy. Też tak macie? Całuję :* 

 
Sukienka/tutaj  ||  Buty, torebka/H&M

 


Instagram

6 komentarzy:

  1. Kwitnąco wyglądasz mamciu :D
    Ja w ciąży nosiłam cały czas sukienki, uwielbiałam eksponować brzuszek, mega kobieco wtedy się w nich czułam :)

    U mnie chwilowy chłód, więc korzystam, bo w te upały wyjść z małą na spacer, to graniczy z cudem :O

    Buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja noszę tylko sukienki, bo w żadne spodnie niestety już nie wchodzę :D

      Usuń
  2. Fakt, jesień już trochę czuć w powietrzu. Piękna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz przepięknie w tej sukience♥ Kwiaty to bardzo kobiecy motyw, kojarzy mi się z taką delikatnością.
    Kliknęłam i proszę o to samo
    mój blog

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję gorąco za pozostawienie komentarza :)

Jeśli Twój komentarz się nie pojawił, to znaczy, że nie nadawał się do publikacji. Każdy komentarz, nawet negatywny można napisać kulturalnie.

Czasami komentarz trafia do folderu SPAM, który nie zawsze sprawdzam, więc jeśli komentarz nie był niecenzuralny, a mimo to go nie widzisz, pewnie pojawi się z opóźnieniem.