poniedziałek, 3 grudnia 2012

Czapki


 
Pamiętacie, jak kiedyś zaraz po wyjściu z domu, idąc do szkoły zimową porą, chowaliście czapki do plecaka?? Ja pamiętam doskonale J Znienawidzona część garderoby kiedyś, uwielbiana teraz. Wszystko jest tak przewrotne, w miarę upływu lat. Nie myślałam, że nastąpi taki czas, kiedy nakrycia głowy będą dla mnie takim ważnym elementem (bo przecież ciepło głównie ucieka nam przez głowę!). Uwielbiam różnego rodzaju czapki, kapelusze, nauszniki czy tez opaski, tym bardziej, że mamy taki wybór fasonów, że z łatwością dopasujemy sobie taki, który będzie nam pasował idealnie. Co roku zaopatrzam się w jakiś nowy „model” J Pokażę Wam dziś moją małą kolekcję, do której mam nadzieję, dołączy w tym sezonie jeszcze kilka nowych modeli (no dobra, przynajmniej jeden model J). Dziś głównie tylko poglądowo, ale postaram się co jakiś czas pokazać je w stylizacjach.

Jako pierwsza moja puchata czapa, którą kupiłam dwa lata temu. Zdjęcie z nart, stare, bo właśnie sprzed dwóch lat J
 
 
 
Kolejną już znacie, pojawiła się dwa razy na blogu, moja ulubiona J

 
 
Następna, z pomponikiem J Mam ją już od kilku lat i nawet nie pamiętam od ilu dokładnie.

 
A na koniec czapki, które noszę najrzadziej, aczkolwiek nigdy nie wiadomo, kiedy najdzie mnie na którąś z nich ochota J
 
 
Do zobaczenia na Facebooku!





 

10 komentarzy:

  1. Great pics!
    Thanks for the comment =)
    XOXO
    Ylenia

    OdpowiedzUsuń
  2. swietne czapki :) ja pamietam dokladnie kiedy mama zmuszala mnie do noszenia czapki, te czasy odeszly w niepamiec :) teraz uwielbiam czapki wszelkiego rodzaju :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. dokladnie :)) kiedys nienawidzilam czapek a teraz uwielbiam ... i nie chodzi mi tylko o typowe czapki - ogolnie o nakrycia glowy :))))))))
    Twoja kolekcja jest super - ta druga tez mi sie strasznie podoba - pamietalam ja wlasnie z Twojej stylizacji:)))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. futrzak, zdecydowanie futrzak....uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  5. swietne czapki szkoda , ze ja wygladam w kazdej jak glupek :p


    SPRAW SOBIE PREZENT NA ŚWIĘTA WYGRAJ U MNIE NASZYJNIK !
    http://paulinaablog.blogspot.com/2012/12/normal-0-21-false-false-false-pl-x-none.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj nie wydaje mi się, z całą pewnością istnieją takie fasony, w których wyglądałabyś świetnie :) Pokuszę się nawet o stwierdzenie, że w każdym fasonie wyglądałabyś świetnie :)

      Usuń
  6. Ta z drugiego zdjęcia boska! :) Wyglądasz w niej idealnie :)).
    Buziaki :*.

    P.S. Jeśli masz ochotę, zapraszam Cię do mnie na konkurs- do zgarnięcia dowolnie wybrana para butów! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi podoba się to zdjęcie w szarej bluzce i skórzanych czarnych spodniach:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję gorąco za pozostawienie komentarza :)

Jeśli Twój komentarz się nie pojawił, to znaczy, że nie nadawał się do publikacji. Każdy komentarz, nawet negatywny można napisać kulturalnie.

Czasami komentarz trafia do folderu SPAM, który nie zawsze sprawdzam, więc jeśli komentarz nie był niecenzuralny, a mimo to go nie widzisz, pewnie pojawi się z opóźnieniem.