poniedziałek, 10 grudnia 2012

Siberian girl ✿


Wczoraj. Na zewnątrz -8 stopni. Szybkie zdjęcia. I to bynajmniej nie dlatego, że zmarzłam. Ja to jeszcze jak Cię mogę, dałam radę, ale fotograf….. po dwóch minutach miał dość J I tak oto powstało kilka fotek, które dla Was dziś wstawiam. Zestaw z ciepłą czapą. Mój mąż nazywa ją czapką czołgisty J Zwał jak zwał, ważne, że w głowę cieplutko J Całość bardzo zwyczajna i prosta, ale w klimacie śnieżnej aury.

 
 









Kurtka, torba/Allegro.pl ; Kamizelka/Tally Weijl ; Sweter, komin, czapka, spodnie, buty/nn
 
  

 
 
Do zobaczenia na Facebooku!





 

23 komentarze:

  1. wow! u are just amazing honey :))

    OdpowiedzUsuń
  2. mój fotograf też strajkuje!!! a zestaw jest świetny!!! sweterek uroczy a czapeczka cudna!!! całośc super!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny look, bardzo mi się podoba sweter i ta kamizelka :)
    i tak uroczo wyglądasz w tej czapie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. stylizacja mega, bardzo mi się podoba :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. super wyglądasz:) sama mam taką czapkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba, takie zestawy są bliskie mojemu stylowi.
    Bardzo fajne jeansy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakochałam się w tym sweterku! I w szaliku. I w torbie.:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. sweter i torebka cudowne ! zreszta jak cala stylizacja

    zapraszam do konkursu do wygrania BIŻUTERIA
    http://paulinaablog.blogspot.com/2012/12/normal-0-21-false-false-false-pl-x-none.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Your sweater is beautiful! I love it!

    You've got a new follower (:

    xoxo
    http://two-tickets-to-paradise.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja, fajna i cieplutka czapeczka, sweterek też fajniutki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. czapa czolgisty- hihi ale sie usmialam:))) pieknie wygladasz - mi sie takie stylizacje codzienne bardzo podobaja- piekne masz oczy a ta sniezna czapa jeszcze bardziej je podkresla:))))))))))))))))))))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak ją zakładam, to mąż mówi do mnie "czołgistka" :D

      Usuń
  12. Nice casual look, love the bag!
    and you have beautiful eyes Marta =)
    XOXO
    ylenia

    OdpowiedzUsuń
  13. Czapka jest genialna :)
    Wyglądasz perfekcyjnie :) z chęcią bym tak wyszła na ulicę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz ślicznie :) fajnie wszystko połączyłaś :) piękne kozaki :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Perfekcyjne połaczenie kolorystyczne, swietna czapa! Dzięki czapce Twoje oczy są jeszcze większe! Slicznie!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję gorąco za pozostawienie komentarza :)

Jeśli Twój komentarz się nie pojawił, to znaczy, że nie nadawał się do publikacji. Każdy komentarz, nawet negatywny można napisać kulturalnie.

Czasami komentarz trafia do folderu SPAM, który nie zawsze sprawdzam, więc jeśli komentarz nie był niecenzuralny, a mimo to go nie widzisz, pewnie pojawi się z opóźnieniem.