poniedziałek, 17 grudnia 2012

DIY collar ✿


Od jakiegoś czasu chodziła za mną myśl o zrobieniu kołnierzyka. Pomysłów milion, ale do realizacji czegoś zawsze brakowało. No i ta myśl, że pewnie i tak mi nie wyjdzie J Do tej pory myślałam, że wywiercenie dziury w ścianie albo naprawienie bambusowej rolety to moje małe sukcesy J Zresztą już niejednokrotnie tu pisałam, że zdolności manualnych nie mam. Zawsze wiedziałam, że w rodzinie tylko moja siostra jest mistrzynią DIY i potrafi z babcinej spódnicy w kwiaty, zrobić spodnie J Aż któregoś dnia "renowacji" poddałam mój stary sweter, naszywając na niego serce wycięte z koszulki, który dwa razy się już na blogu pojawił. Tak, jestem z niego dumna, ale kołnierzyk, który wykonałam wczoraj, to mój mały Everest J Od razu zrobiłam kilka fotek, żeby dziś go Wam pokazać, więc zapraszam do oglądania.
 

 










A do wykonania potrzebowałam:
 
 
 
 
 
 
 

Do zobaczenia na Facebooku!

 
 
 
 

 

16 komentarzy:

  1. wow swietny!!! tak pamietam ten sweterek z sercem - tez mi sie bardzo podobal ale kolnierzyk - bomba!!!

    - masz talent!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój mąż też mi od wczoraj o talencie mówi, ale to pewnie było najwięcej ile potrafię zrobić, nie wiem czy coś lepszego jeszcze mi się uda ;)

      Usuń
  2. WoW! Ale cudeńko - zazdroszczę zdolności :))))
    Pozdr.
    shoppanna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj Kochana, to żadne zdolności, to tak samo mi wyszło ;)

      Usuń
  3. uwielbiam diy ;) ten kołnierzy jest śliczny

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo, kurcze - ale ładny kołnierzyk, pięknie się prezentuje, zdolna z Ciebie osóbka! :)

    Zazdroszczę śniegu, mam nadzieję, że u Nas jeszcze dopada na święta, bardzo chciałabym, żeby były białe. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niby na święta odwilż nadają, ale mam nadzieję, że jednak jej nie będzie :)

      Usuń
  5. Przepięknie wykonany kołnierzyk!

    OdpowiedzUsuń
  6. No pięknie, zdolniacha z Ciebie!;)

    OdpowiedzUsuń
  7. O kurcze, ale genialne. Naprawdę super, musiało Cię to kosztować sporo pracy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie nie, więcej czasu zajęło mi wymyślenie tego :)

      Usuń
  8. kamizelka boska ;) Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudownie Ci wyszło, jestem pod ogromnym wrażeniem:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję gorąco za pozostawienie komentarza :)

Jeśli Twój komentarz się nie pojawił, to znaczy, że nie nadawał się do publikacji. Każdy komentarz, nawet negatywny można napisać kulturalnie.

Czasami komentarz trafia do folderu SPAM, który nie zawsze sprawdzam, więc jeśli komentarz nie był niecenzuralny, a mimo to go nie widzisz, pewnie pojawi się z opóźnieniem.