czwartek, 27 grudnia 2012

W zimowej otoczce


Jak zwykle święta minęły szybko, szkoda. Nie zdążyłam się nimi nacieszyć, a tu za chwilę Sylwester. Dziś zaczęły się wielkie wyprzedaże. Ja wyczyściłam portfel już przed świętami niestety, ponieważ nie byłam w stanie niektórym ciuszkom się oprzeć J Zwyczajnie bałam się, że czekając na wyprzedaż, nie dostanę już ich w swoim rozmiarze, ponieważ często tak bywa. Chciałam dla Was przygotować kilka zestawów z ich udziałem przy okazji świąt, ale jakoś nie było na to czasu i nie w głowie było mi robienie zdjęć, w te dni liczyła się dla mnie wyłącznie atmosfera rodzinnych świąt J Ale odtworzę dla Was te zestawy, więc spodziewajcie się ich w styczniowych postach. A dziś zestaw sprzed około dwóch tygodni, kiedy jeszcze był śnieg i mróz J

 












 

Płaszczyk, czapka, komin, bluzka/nn ;  Kamizelka/Pepco ; Spódniczka, buty/Allegro.pl



 
 
 
 
 
 


26 komentarzy:

  1. świetne masz buty <3
    całość mi się podoba ;)

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zestaw,bardzo w moim stanie :)))
    pozdrawiam
    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądasz pięknie!!!! :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. ajć zazdroszczę ci tej kamizelki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. you look gorgeous!like your blog!check mine if you want!want to follow each other?thanks

    OdpowiedzUsuń
  7. i followed you so follow me back!kiss

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne buty :)
    Lubie z tobą OOTD.
    Tylko kurde, jak to możliwe że u ciebie jest śnieg, a u mnie nie ma? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystko wyjaśnione w tekście ;) zdjęcia są sprzed około dwóch tygodni :)

      Usuń
  9. Nigdy nie myślałam nad połączeniem futerka z kurtką, ale muszę spróbować w najbliższym czasie, bo wygląda to świetnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja swoje futrzaki łączę ze wszystkimi kurtkami jakie mam (no oprócz puchowego płaszcza), jest znacznie cieplej i ładniej :)

      Usuń
  10. świetne połączenie futerka z kurtką ;)
    zaobserwowałam i polubiłam ;*
    pozdrawiam ;*
    http://mylifeisadreamx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna zimowa stylizacja:). Super kamizelka.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz :)
    Ja również nie będę uczestniczyć w wyprzedażach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. rozjaśniałam ale chyba z 3 miesiące temu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ach ! Przepiękna jesteś :)
    Baaardzo ładna bluzka z ćwiekami ;)
    Obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. dziękuje Ci za komentarz i zapraszam do obserwowania ;) ładne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  16. Heh, u ciebie śnieg a u mnie w ostatnich dniach temperatura była ok. 10 stopni :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny blog !
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ajć!!! Jak ja uwielbiam takie kamizelkowe futrzaki!!!!! Świetny outfit :)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Ślicznie wyglądasz, a jak patrzę na tą kamizelkę, to aż mi się cieplej robi:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny zestaw, całość bardzo fajnie się przentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Hello dear, I just discovered your blog and love it!

    i'm already follow him!
    Come visit my :)

    Have a nice 2013

    http://coisasdanadya.blogspot.pt/
    kisses from Portugal

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku, sukcesów tych blogowych przede wszystkim, wielu wyzwań, spotkania ciekawych ludzi i mnóstwa inspiracji, a zestaw bardzo mi się podoba. Zdjęcia piękne!!!! Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie. No i oczywiście obserwuję:):):)

    OdpowiedzUsuń
  23. w takich stylizacjach jest Ci po prostu przepieknie, ubrania Cie nie przytłaczją kolorystyka czy dodatkami a eksponują Twoja piękną buzie i figurę !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) Też uważam, że stonowane barwy bardziej mi pasują :)

      Usuń

Dziękuję gorąco za pozostawienie komentarza :)

Jeśli Twój komentarz się nie pojawił, to znaczy, że nie nadawał się do publikacji. Każdy komentarz, nawet negatywny można napisać kulturalnie.

Czasami komentarz trafia do folderu SPAM, który nie zawsze sprawdzam, więc jeśli komentarz nie był niecenzuralny, a mimo to go nie widzisz, pewnie pojawi się z opóźnieniem.