czwartek, 6 grudnia 2012

leather skirt - must have


Zestaw, który dziś pokazuję, to w zasadzie nic szczególnego. Podobne mogliście oglądać na wielu blogach J Ale ja oczywiście pokazuję swoją wersję, troszkę jednak odmienną, choć z zachowaniem wielu podobieństw J Skórzana spódniczka to absolutny „must have” w tym sezonie. HIT wśród gwiazd J Nieważne jaki fason, byle była skórzana. Ja wybrałam rozkloszowaną (oczywiście moja jest z eko skóry). Do spódniczki wybrałam bordowy sweter. Tak, wiem, że kolor bardzo nie twarzowy, że wszędzie go pełno i niektórym już się przejadł, ale z kolorów, które były dostępne, ten spodobał mi się najbardziej. Do sweterka koszula, do której doczepiłam kilka ćwieków, zgodnie z panującym szałem na takie właśnie kołnierzyki J Buty – nawet jakbym założyła workery, to też by pasowały J

 















Sweter, spódniczka, koszula + ćwieki, buty/Allegro.pl


 
 
 

Do zobaczenia na Facebooku!



Ach, i jeszcze jedno, dziś Mikołajki. Jeśli do kogoś Mikołaj nie dotarł….. to wiecie komu dziękować???? Nie wiecie?? No to spójrzcie J




 

35 komentarzy:

  1. Awesome!!! Have a few and still want sone!!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna ta Twoja stylizacja ze spódniczką skórzaną :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Marta na jakiej aukcji kupilas spodniczke?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podaję link do sprzedawcy http://moda.allegro.pl/listing/user.php?us_id=11273833

      Usuń
  4. Bardzo ładny look ! Sweterek o tym kolorze the best ;)
    Zapraszamy do nas Daria i Jolka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bardzo lubię tego typu zestawy i jeszcze mi się nie znudziły. Zajrzałam do tego sprzedawcy, gdzie kupiłaś spódniczkę. Bardzo przyjemne ceny ;) Jak oceniasz jej jakość?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również byłam zaskoczona ceną :) Jest solidnie uszyta i jak dla mnie jakość super :) Myślę, że nie odbiega jakością od tych spódniczek, które w sieciówkach kosztują dwa razy tyle. Naprawdę polecam.

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedz. Może też sie skuszę :)

      Usuń
  6. Such a beautiful skirt! The shape is gorgeous! x

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko masz genialne... urodę, ciuchy, figurę...buty!!!

    Po co ci jakaś wygrana kolczyków (czy czegoś innego)???? Wszystko masz :)))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam oj tam :P Przecież każda kobieta wie, że ciuchów nigdy za dużo :)

      Usuń
  8. zestaw rewelacyjny i w moim stylu:) zazdroszczę spódniczki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie w tym wyglądasz! Ja również chciałam kupić skórzaną spódnicę, ale jakoś ekoskóry w Stradivariusie mnie przeraziła, więc zrezygnowałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kupiłam swoją na allegro, ale jakość, jak dla mnie jest w porządku :) W Stradivariusie dawno nie byłam, więc nie wiem jak tam z jakośćią takiej spódniczki :)

      Usuń
  10. rewelacyjnie wygladasz - ta spodniczka jest super!!! Kochana a ja zwrocilam uwage na Twoje pazurki - co to za lakier ?? swietny kolorek...
    - poprzez dodanie cwiekow koszula naprawde zyskala i stala sie ta najmodniejsza tego sezonu - dobry pomysl:)
    pozdrawiam Agata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko, lakier jest Essence kolor 37 JUST ROCK IT! (o ile to jest oznaczenie koloru, bo innego oznaczenia nie znalazłam). Ja go kupiłam w zeszłym roku, więc nie wiem czy jeszcze będzie dostępny.

      Usuń
  11. Wydaję mi się, że nie każdemu pasuje taki krój spódnicy, ale akurat Ty zaliczasz się do grona tych, którzy wyglądają w niej świetnie :)

    Pozdrawiam,
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiekna jest ta skórzana spódniczka! Zastanawiałam sie nad podobną, ale teraz widzę, że trzeba było brać w ciemno! :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny.
      Dodaję do obserwowanych i czekam na kolejnego posta!

      Usuń
  13. Świetnie wyglądasz, fajna stylizacja:)

    Byłabyś zainteresowana wspólną obserwacją?

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię taki zestaw koszula + sweterek. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny zestawik, też chodzi mi podobny po głowie:)

    pozdrawiam i obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna spódnica!
    ja bym połączyła ją z t-shirtem i jakimiś "mocniejszymi" butami ;)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mega połączenie!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Super zestaw, można go wykorzystać na zbliżające się święta:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. wydaje mi się, że w bordowy to bardzo twarzowy! ;) u Ciebie napewno :) zestaw rzeczywiście podobny, ale jest fajny i warto go powielać z małymi modyfikacjami :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny zestaw!
    Genialnie wygląda z tymi paznokciami.
    Nie no, ale to ostatnie zdjęcie z mikołajem mega ;)

    Cudowny blog ;)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  21. Super zestaw! Bardzo podoba mi się sweterek i spódniczka!
    Też mam przygotowany zestaw ze skórzaną spódniczką. W najbliższych dniach pojawi się na blogu;)

    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  22. Na Tobie ta spódniczka wygląda super !!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie ty wyglądasz, śliczna stylizacja

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję gorąco za pozostawienie komentarza :)

Jeśli Twój komentarz się nie pojawił, to znaczy, że nie nadawał się do publikacji. Każdy komentarz, nawet negatywny można napisać kulturalnie.

Czasami komentarz trafia do folderu SPAM, który nie zawsze sprawdzam, więc jeśli komentarz nie był niecenzuralny, a mimo to go nie widzisz, pewnie pojawi się z opóźnieniem.