sobota, 5 maja 2012

Koronki, koroneczki ♥


Koronki, plisy, tiule, falbanki………. hmmm, I love it. Prawie każda mała dziewczynka marzy o tym, żeby być księżniczką. Tiulowe sukieneczki, falbanki, kokardki, buty na obcasie. Ja raczej wolałam chodzić po drzewach i bardzo nie lubiłam sukienek J Z wiekiem mi się odmieniło (na szczęście). Teraz uwielbiam sukienki, spódniczki, falbanki itp. Dzisiaj prezentuję jedną z moich „najulubieńszych” J Tak pokochałam tą spódniczkę, że kupiłam sobie jeszcze taką w kolorze czarnym. W tej stylizacji w zestawieniu z kurtką jeansową, do tego kopertówka w kolorze karmelu i jasno beżowe buty. Zdjęcia były robione już jakiś czas temu, stąd te legginsy (nie było jeszcze tak ciepło). Spódniczka zapewne pojawi się jeszcze w innych stylizacjach.








Kurtka – Stradivarius
Spódniczka – allegro
Bluzka i apaszka – Tally Weijl
Torebka – allegro
Buty – lokalny butik
Okulary – no name




4 komentarze:

  1. ładna spódnica i fajna kopertówka

    OdpowiedzUsuń
  2. Bosko!! Zaczynam z zainteresowaniem przeglądać zeszłe stylizacje i jak na razie ta stanowi dla mnie numer 1. Leginsy i spódniczka to połączenie idealne: elegancji i seksapilu

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję gorąco za pozostawienie komentarza :)

Jeśli Twój komentarz się nie pojawił, to znaczy, że nie nadawał się do publikacji. Każdy komentarz, nawet negatywny można napisać kulturalnie.

Czasami komentarz trafia do folderu SPAM, który nie zawsze sprawdzam, więc jeśli komentarz nie był niecenzuralny, a mimo to go nie widzisz, pewnie pojawi się z opóźnieniem.