poniedziałek, 7 maja 2012

Z serii "codzienny look"


Spodnie skórzane chciałam kupić już jakieś dwa lub trzy lata temu, ale nie miałam odwagi. Później wydawały mi się kiczowate, ale to pewnie dlatego, że widziałam je w kiczowatych zestawieniach (na miejskich chodnikach). Pewnego dnia zobaczyłam, że skórzane spodnie mogą wyglądać fajnie i znowu zapragnęłam je mieć, co więcej, wreszcie je kupiłam J Nawet odważyłam się je założyć. Nie żałuję tego zakupu, UWIELBIAM moje skórzane spodnie J W dzisiejszej stylizacji w połączeniu z moimi ukochanymi koronkami.










Spodnie, torebka – allegro
Tunika – Japan Style (allegro)
Marynarka – Stradivarius
Komin – H&M
Okulary i buty - nn






Teraz w planach zakup skórzanych legginsów ;)

5 komentarzy:

  1. Super zestaw, podoba mi się z marynarką i kominem :) Bardzo zgrabnie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Każda kolejna stylizacja jest jeszcze lepsza od poprzedniej. Tutaj również jest "perełka"- bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję dziewczyny, jest mi bardzo miło, że się wam podoba :) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam tego typu sopdnie <3 bardzo fajne outfity :) pozdro

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna tuniczka i świetny komin :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję gorąco za pozostawienie komentarza :)

Jeśli Twój komentarz się nie pojawił, to znaczy, że nie nadawał się do publikacji. Każdy komentarz, nawet negatywny można napisać kulturalnie.

Czasami komentarz trafia do folderu SPAM, który nie zawsze sprawdzam, więc jeśli komentarz nie był niecenzuralny, a mimo to go nie widzisz, pewnie pojawi się z opóźnieniem.