środa, 23 maja 2012

Must have - baskinka ♥

Baskinka – u mnie nie była to miłość od pierwszego wejrzenia, ale od drugiego już tak J  Nie noszę wszystkiego co jest akurat modne, jak już wiecie zawsze wybieram rzeczy, które swobodnie mogę nosić na co dzień. Czasami długo trwa zanim się do czegoś przekonam. Z baskinką nie trwało to jednak długo J Najpierw myślałam o sukience lub spódniczce ale później zdecydowałam się na bluzkę (aczkolwiek nie wykluczam sukienki czy też spódniczki, myślę nawet o kolejnej bluzce w innym kolorze). Była ona szyta na zamówienie, czyli na moje wymiary (co mnie bardzo cieszy, ponieważ noszę mały rozmiar i ciężko czasami znaleźć coś co pasuje). Znalazłam taką ofertę na allegro (fajnie, że zaczyna się już taka opcja tam pojawiać).
W dzisiejszej stylizacji bluzeczka z białymi spodniami, ale w dwóch odsłonach, może mało różniących się ale jednak. Zdjęcia robione w pośpiechu, wybaczcie.









Bluzka i torebki - allegro

Spodnie - nn

               Buty - New Yorker                                 Buty - Flequ.pl                  



Do zobaczenia na Facebooku!


Na koniec mam dla Was sondę, która stylizacja podoba Wam się bardziej?

Stylizacja nr 1                                                                             Stylizacja nr 2




Zapraszam do głosowania J 









4 komentarze:

  1. wyglądasz super, a baskinka w połączeniu z białymi spodniami - bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealny strój do pracy:) W stylizacji nr 2 wyglądasz jak pani prezes :) :*

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję, jest mi bardzo miło, ale do Pani Prezes to jeszcze mi daleko :) :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna jest ta bluzka! Ekstra się komponuje ze spodniami!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję gorąco za pozostawienie komentarza :)

Jeśli Twój komentarz się nie pojawił, to znaczy, że nie nadawał się do publikacji. Każdy komentarz, nawet negatywny można napisać kulturalnie.

Czasami komentarz trafia do folderu SPAM, który nie zawsze sprawdzam, więc jeśli komentarz nie był niecenzuralny, a mimo to go nie widzisz, pewnie pojawi się z opóźnieniem.